(o?)Väntat besök!


Nämen!
.. är det inte ruta ett igen? Goddag goddag, här verkar man ju hamna tittare än tätare nu förtiden - oavsett vilken väg man väljer att ta! (ja, tittare som tätare ÄR ett ordspråk)

Klart det sket sig med lokalen vi hade på g. Somliga straffar gud direkt sägs det, kanske va dumt att hänga ut han i förra inlägget.. skitsamma - jakten börjas om på nytt... igen..

Har ett nummer kvar att höra av mig till. En kontakt på HSB som har hjälpt Tunabeats att ordna deras studiolokal. Får hålla tummarna där helt enkelt.. annars vettefan..

På tal om Tuna beats, checka dom ut på deras nya facebooksida här:  http://www.facebook.com/pages/TunaBeats/177919955577619#!/pages/TunaBeats/177919955577619 , och hooka upp med dom om du gillar deras sound. Än sålänge har dom inte släppt så mycket, men det verkar vara mycket på gång, och för tillfället letar de efter sångare/sångerska till deras kommande projekt! Kan bli bra helt enkelt..

... och det hoppas jag våran studiosituation blir så småningom också..
det var ett jävla tjat om eran jävla studio!
JA men vafan.. det är ju frustrerande!
men gör nånting åt det då!
ja men jag försöker ju!
försök hårdare!
okej jag ska försöka!

fred


Kommentarer
Postat av: Martin Johannesson

Byt gud eller skaffa fler! Nä men fan det här ordnar sig! Det löser sig sa kärringen som sket i badkaret.

2011-03-17 @ 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0