Hold your horses!

Shit vilken läsarstorm det blev av tävlingen.. hold your horses gott folk, vi hinner inte suga in allt!
Skämt å sido, vi tänker fortsätta med tävlingen, och det kommer dyka upp nya sådana på bloggen, och jag tänker fortsätta skriva för de tappra själarna som letar sig hit och är lite nyfikna iaf, även om det bara skulle innebära sebbe och Åke som mina läsare!

Btw - ett litet sidospår som bara måste nämnas...
Eftersom våran grupp består av riktigt vettiga människor så är vi ju Arsenalsupportrar alla tre, vilket leder till att den här dagen fick ett extra lyckligt slut iom Uniteds poängtapp mot Chelsea i slutstriden av ligan. Nu skiljer det bara ett poäng mellan oss det här kan faan gå vägen! awesome! come on you gunners - nu åker vi! 

Vi har iaf skickat demos till flertalet festivaler nu, och håller tummarna för att någon vill boka oss. Det är ju en skaplig longshot och enligt SD är det ca förtitusenmiljarder band som skickar in till respektive festival varje år... så d lär ju va svårt att göra sig hörd och få ett gig!

Har ni tips på någon/några festivaler ni tror skulle passa oss och som vi borde skicka demo till, så var inte blyga gott folk... på oss bara!

Sticker till Sälen imorn för lite grym skidåkning i Trysil och en massa rolig fest i helgen, så bloggen kommer få vila ett par dagar nu - såvida jag inte får ett infall och skriver några sporadiska rader från fjällen dvs..

Annars får ni ha d bra so long, d kommer iaf jag att ha!

fred ut mina vänner



Kommentarer
Postat av: ja läser

2011-03-06 @ 23:40:23
Postat av: ja läser

ja läser

2011-03-06 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0