Det löser sig sa han som.....?


Fick ett jävligt bra samtal (för ovanlighetens skull) av mr. Opava vid lunch idag. Med lite flyt är letandet efter lokal över, och förhoppningsvis får vi tillgång till en grym studiolokal inom en snar framtid. Det är bara att hålla tummarna nu, men känner jag gudjäveln rätt så kommer han väll göra allt för att sätta käppar i hjulet för oss... men det återstår att se... jäävla guud!

Vi har fått mycket bra respons på Bounce, vilket är skitkul såklart! När man gör en låt och får massa bra feedback så sporrar det ju en till att bara mata fram ännu mer, och det är väll det jag hoppas kommer ske också, så fort vi får möjlighet att spela in när vi själva känner för det! Men tack för all props iaf - love it!

För er som gillade det ni hörde av Chooti extra mycket, så tycker jag ni ska ta en sväng in på hans hemsida:
www.alltdittfel.se - där kan ni följa honom genom hans karriär, framtida projekt, och även lyssna på de låtar han släppt på egen hand.

Allt för den här gången!

Eller nej föressten, vi har ju skapat ett event på facebook för alla våra medlemmar under namnet "Where did we go?" .. jag fattade inte riktigt principen med eventet att Åke förklarade för mig hur det låg till.
Tydligen har FB ändrat standardinställningarna för news feed, och numera ser du endast uppdateringar från personer och grupper du nyligen har interagerat med. Med andra ord, har du inte varit inne och kollat våran bandsida på länge, så har du förmodligen inte sett våra uppdateringar i news feed den senaste tiden (t.ex att vi har startat den här feta bloggen, eller att vi nyss har släppt ny låt).. men gå med i eventet så blir allt glasklart igen, sen är d bara att titta in då och då, eller kika på länkarna som vi lägger ut, så är ni som vill följa oss med i matchen igen!

SÅ.

Nu närmar sig våren och vi med den... fan va skön...T!

piz




Bounce Live - Jag (Lillebror) närmast kameran och Chooti i vit tröja! (Sebbe i bakgrunden i sedvanlig ordning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0