Back in buiz


Tillbaks från Sälen, och efter en tung tredagars i helgen sitter man lite halvsliten här och krigar med stavelser till nya låtar igen.

Var ett tag sen jag satt och skrev lyics faktiskt.. det har varit så mycket med lokalletande osv som tagit upp min "Monarkentid" de senaste veckorna, så själva låtskrivandet har inte fått något utrymme i schemat helt enkelt. Jag skriver ganska ofta, flera kvällar i veckan vanligtvis, och jag måste erkänna att det alltid är lite segt, och lite svårare än vanligt att hitta något flow i skrivandet när man har pausat från det ett tag. - Men nu är jag igång igen iaf, och fick ner några roliga rader.. får se om det kan bli något av det så småningom!

Ne, nu vill jag fan ha en lokal att bygga studio i omgående, så vi kan börja spotta ut obegränsat med musik! är riktigt taggad, och har några krokar ute som verkar kunna ge napp när som hellst nu, så jag hoppas verkligen det löser sig med lokal snarast.

Har ni missat vår sköna youtubekanal som vi lägger upp allt nytt material, och liveklipp från spelningar osv på, så checka den omgående! http://www.youtube.com/user/MonarkenOfficial?feature=mhum , har du dessutom ett youtubekonto - så passa på att adda oss som vän och prenumenera på vår kanal, så kommer du inte missa något vi lägger upp framöver!

Bakfull och trött stämplar jag ut för dagen och lyfter hatten av för mr. Kuyt som gav oss (Arsenal) chansen att gå upp i delad serieledning med Englands tråkigaste lag - Äckelunited.

fräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0