En blogg för kungafamiljen?


Nja.. snarare för bandet Monarken...

Skrev en lång presentation först av vårat band, men tröttnade snabbt på mig själv och bestämde mig för att skita i all opersonligt trams. Det känns lite som att ni redan har någorlunda hyfsat sånär skaplig koll på vilka vi är när ni letat er hela vägen hit.. jag menar, om jag ska sitta och försöka promota oss för alla som redan lyssnar på oss, så blir ju det lite som att gå in på posten utan att ta en nummerlapp.. onödigt eller hur?

Det här är iallafall en blogg som är tänkt att föra oss lite närmare våra lyssnare. En blogg där ni kommer kunna följa oss i vårt vardagliga slit och släp för att komma någonstans i den här branshen dom kallar musik.

Vår musik och allt därtill är i fokus och vi kommer blogga om alltifrån vad som pågår för tillfället till drömmar och storslagna planer. Vi kommer dela med oss av diverse guldkorn vi fyndar från andra artister och vi kommer även försöka få med lite vardagliga ting, som typ hur Sebbes försvarsspel i FIFA är så ihåligt att dom schweiziska ostarna trånar av avundsjuka.

Hur som haver så hoppas vi att det kommer bli en läsvärd (heter det så(?)) blogg, och att ni tittar in titt som tätt som turister i vår vardag!

Så - nu är vi igång, i nästa inlägg ska jag försöka sammanfatta lite vad som händer nu och den närmsta framtiden med Monarken.

På återkoppling!



fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0