Fel ände sen vände de


Börjar
i fel ände idag! Jag har nämligen precis spelat in två "slaskverisioner" (dvs omixade låtar för att få en klar bild av hur det kommer låta så småningom och vad som kan förbättras) och jag är sjukt jävla nöjd med dom. Jag har inte namnet på mixtapet uttänkt än, men den ena av låtarna jag spelade in idag kommer heta Beroende, och den är jag sjukt nöjd med! kommer bli grymt detta =)

Tillbaks till något mer relevant! Mycket som hänt sen förra inlägget. Förutom ännu en Sälenresa att kröka sig utvecklingsstörd på (relevant?) så har det även hänt en hel del på musikfronten.  

Till att börja med så kommer vi spela på Filial den 23/4, dvs påskhelg och löningshelg iom att måndagen den 25e är en röd dag! Med oss för kvällen kommer Chooti vara med och backa upp oss, och innan vi kliver på kommer även Osten Af & StarkeArvid närvara med en riktigt tung spelning! - det kommer garanterat att bli legen... wait for it..

entre: 1/5 av en röding
öppettider: 22-02
åldersgräns: ett och ett halvt dussin





Osten har gjort rätt många tunga släpp under åren och har ni inte hört honom tidigare så gå in på hans hemsida www.ostenaf.se - där ni hittar mer info om vem han är och vad han gör, han är även några låtar under media på hemsidan där man kan höra hur han låter.

Passa även på att gå in på www.alltdittfel.se för att lyssna på Chootis senaste remix av Usher - Stranger - riktigt tung.

OCH(!) glöm inta att lägga till BOUNCE i eran playlist på spotify - den släpptes där igår, så nu kan ni snurra den obg!

Annars då? jo d e bra tack! fortsätter att jaga festivalspelningar - och klubbspelningar för den delen också, och förhoppningsvis börjar det rulla in fler bokade datum snart.. vi kan utan att ljuga säga att vi har många på gång iaf, och får vi hälfen av dom potentiella bokade så borde vi iaf få spela på 1,5 festival i sommar och typ 2 klubbar inom en snar framtid iaf. Så d e bara hålla tummarna samtidigt som man räknar med att Gud kommer sätta käppar i hjulet för oss som vanligt!

Alldrig tur vaa

avslutar med en textrad från en av de nya låtarna på mixtapet som jag tyckte blev rätt vass (bjuder baitarna på ett upplägg här, men det kan jag leva med, datum och tid när jag la upp det syns ju iaf =):

"är du självgod ler det tillbaka mot dig, säger sig självt, klart d går runt som ett tak i globen,
är stor i orden styr rodret mot det jag tror på, mitt självförtroende på ett podie känns lågt"

Adjö


Kommentarer
Postat av: matilda

fint med festivalspelning! :D

2011-04-06 @ 13:02:50
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0